:)

nu har jag piggnat till litegrann och sitter här och plattar håret min buss till stan går om 45 minuter så på den tiden ska jag göra typ mke :O
 mitt horoskop lät inte  så bra för idag btw


Tur
Kanske skulle en djärvare satsning betala sig. Just nu är du lite väl försiktig.
Hälsa
Om du lugnar ditt tempo kommer du att må mycket bättre. Du kommer att njuta av att som omväxling bara göra ingenting.
Ekonomi
Flera ekonomiska beslut måste nu fattas, varav några sträcker sig långt fram i tiden. Utsätt inte dina besparingar för påfrestningar.
Arbete
En försening i arbetet får dig stressad och kan ge dig prestationsångest.
Kärlek
Vissa känslor som du inte borde ha kan dyka upp när du blir presenterad för någons nya partner. Att försöka glömma kan bli svårt.
Relationer
Du ser ut att få bekymmer med en vän som tenderar att skryta väl mycket. Du retar dig på vännens överlägsna attityd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0