discot avklarat

kvällen började vid sex när vi skulle vara på skolan och ställa till borden, såklart var jag sen men jag hann till tio över sex, efter att ha fixat allt med borden och det började kön att växa den blev så lång att folk stod uppe i lekparken på norrhammar. när dörrarna öppnades svämmade det bara in folk & jag skrev på händerna jag fick skriva ända tills jag var på nr 280 efter det tog kraften i fingrarna slut.det var fullt ös och alla var jätteglada själv lekte jag fotograv med alexanders kamera och det var hur kul som hellst, lite jobbigt med städandet men fy skam den som ger sig. LÄTT att vi ska styra upp någonting till slutet av oktober eller i början av november fy sate så kul vi hade. jajja nu är jag jättetrött skriver nåt inlägg imorn hejdå=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0