ett tag sen jag skrev nu

okej nu har jag ganska mycket att berätta men jag kommer säkert att glömma bort flera saker innan jag är klar men vi får se hur långt jag kommer ihåg



för det första så har jag fått en blödning i benet (sträckning) och benhinne inflamation den lär hålla i sig i minst 2 veckor så absolut inget sportande på 2 veckor nu framöver, jag missar rätt mycket dvs typ cooper orienteringen och alla dom där viktiga testerna till betyget i höst men det blir att ge gärnet då ist.

för det andra så har jag haft ett no prov som gick värkligen åt fanders inte alls bra men vi hade ett lite konstigt system där kompisen fick rätta och sätta betyg det var tur det annars hade jag nog inte haft g ens.

för det tredje så har jag också prov på fredag och det måste jag värkligen plugga till eftersom det är 1 av 3 prov till betyget så det blir att hårdplugga gärnet idag.

för det fjärde så är jag sjuk nu eller jag är iaf hemma (jag skolkar inte) utan mitt ben kollapsade igår efter att ha gått på kryckor från loftet till isabell från isabell och hem och en hel dag på skolan alltså typ 2 km ont i händerna och benet, så jag valde att vara hemma idag + att jag är förkyld också men det tar vi en annan gång.

för det femte så älskar jag bara min klass mest av allt och inte nu på fredag utan nästa fredag alltså den 28/9 ska vi ha ett mellanstadie disco för dom & det lär bli hur ball som hellst, jag är råpepp till att se dom småa :$$


men nu måste jag iaf gå och plugga gärnet till mitt prov på fredag hare bra där alla ''flitiga'' blogg läsare om det ens finns några hahahhaha aja herrå!!!!!



image50


siraps bullar<3<33333333<3<3<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0