LÖRDAG :D

den här efterlängtade helgen
.. började inte så bra, jag vaknade till för att pappa kom och öppnade dörren till mitt rum & skrek vi har främmande av våra kusiner så då vare bara att kliva upp, jag hade ingen aning varför dom var här men sen visade det sej att dom skulle hämta deras kattunge, & den är världens pluttigaste snuttigaste lilla kattunge & jag vill inte ens tänka på hur mycket jag skullle kunna ge för att få ha den :(, åååååå den är råsöt så nu när jag sitter här vid datorn och har en pappa som tjatar att jag ska bädda min säng och jamena klockan är ju för helvette bara 12.11 nu borde jag igentligen ligga och sova min skönhetsömn men nej... så nu får jag väll göra som han säger sen ska jag duscha och umgås med kompisar har ff hela kvällen ikväll så jag måste ordna mat åt mig själv blir väll frasses as usial. aja hare bra PUSSSSS

 KATTIS KOMSI KOMSI!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0