måndag tisdag

idag gjorde jag mitt andra tandläkar besök för i år..
skulle på nån pollering för att lacka & styrka tänderna gjorde absolut inte ont utan resultatet blev skit bra=)
nu är mina tänder vitare och jag ska skärpa mig med läsken godiset och allt sånt där frätande he bli super






  då till imorgon imorgon så ska jag på skolan som vanligt men efter det ska jag och mamma gå på stan och köpa en såkallad tyg tavla till mitt nyrenoverade rum jag är råpeppad och jag längtar tills det blir färdigt jag har i mitt nya rum också fått en ny säng en 1.20 - guuuuud så härligt , i love it i love it i just love it.så det blir att spana på tyg affärer imorn och förhoppnings vis så hittar vi nåt riktigt snyggt





Ja det var väll allt jag hade i fingrarna att skriva nu=)
Tack och hej!



 


 INGE MER LÄÄÄÄÄÄÄÄSK :$$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0