onsdag

idag har jag varit på stan med mamma (som sagt) & jag hittade några riktigt schyssta tavlor eller tyg till tavlorna ganska gammal stil och sånt där riktigt snygga faktiskt!! jag hittade också ett par stövlar som är råsnygga & jag vill värkligen ha dom:):) kanske fåse vad det blir jag hittade också en ny tröjja & ett linne lite sådär småsaker som det känns som man köper 24/7 men man hittar ändå aldrig nåt av det när det väl är dags=)
aja ikv så vet jag inte riktigt vad jag ska göra typ chilla med topmodel och IDOL sen blire väll tidig kväll ikväll är värkligen slutkörd även fast det är 3 dagar kvar=(.... aja hare bra ! PUSS



 







EN VECKA KVAR TILLS GRAYS BÖRJAR OM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0