söndag helgen slut :(

hej igen alla=)
(om det ens är nån som läser min blogg), aja nu ska jag berätta lite om min helg.I fredags så var jag i burvik med världens härligaste gäng från loftet & det var värkligen skit roligt.samma sak på lördag sen vid fyra tiden for vi hem,när jag väl kom hem satte jag mig vid datorn, han dock inte skriva nånting eftersom att jag var skit trött efter att ha sovigt typ 3 timmar..men sen efter det så for vi till mormors sommarstuga på ''stugsissta'' det var ganska lugnt med släkten och sånt och vi bestämde att den 6 oktober ska vi bege oss till luleå på 90 års kalas 2 st fyller 40=) det blir nog kul sen lovade mamma mig massa saker till mitt nya rum & lite sånt.
sen for vi hem på söndagen (idag) & när jag kom hem så solade jag solarium & slingade håret jag fräschade upp mig lite innan skolan ska börja om igen & nu sitter jag här, nu känner jag att jag börjar bli allmänt dryg så godnatt
på er alla!


image44

tack cissi du gör mig värkligen skitglad!






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0