=/

Okej jag vet inte alls om denhär hårfärgen funkar, fan... Hoppas det är sol i 3 veckor nu så att det blir lite blondare iaf vart som brunt och blää :S Aja får väll nöja mig med att det inte vart orange iaf. Som det brukar bli. Inget dumt menat mot dom med orange hår men ni fattar. Inte på mig iaf. Ska strax lägga mig i sängen med nåt att äta sen somna och vakna och fara till skolan. Gosh, typ världens längsta mening det där. Shit måste sätta ut mer pungter och komma'n. Föresten blir det min cykeldebut imorn till skolan vet inte hur det kommer gå hoppas på att det är medvind som satan och att jag vaknar upp med Susanna Kallurs ben... ha-ha!
 
Godnatt på er ''kära läsare''



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0