:)

Tjabba! egentligen borde jag ligga och sova nu med tanke på hur trött jag var imorse. Men nej den här burken håller mig vaken. Vare sig jag vill eller inte. Imorgon är det en lätt dag. Handboll på morgonen sen arbetspass, vänta nu.. Jag har redan sagt det där :P Haha! en gång till skadar inte :P. Få se Vad har jag gjort idag då, jo jag har varit och köpt glass, gick till OK fan långt. Vill ha moppe NU.... Men ack.. får vänta drygt 2 months surt. Det känns jävligt surt. Jaa, sen har jag legat ute i gräset och krälat, bara för att jag svettades inne men imorgon lär jag väll svettas ute också hörde rykten om att det ska vara 15+ i skuggan ute :O shit, inte klagar vi inte. Den här sommaren kommer bli bäst & varmast! Haha. Men nu ska jag avrunda;-) ha't så bra! TJING

image562

Årets första riktigt gröna grässtrå i våran trädgård höll jag idag i handen! Vår♥Sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0