ananaso

jag känner nu att jag kommer sakna barnen fruktansvärt på dagis, det har varit så roligt att vara där!!
tur att många av dom är mina grannar och vill rätt ofta leka med mig så det är kul!;-) haha... nee men jag kommer faktiskt sakna dom=( hata skola!
 
ikväll har jag tränat gick förvånansvärt bra, sen har jag också ätit ananas därav rubriken. 10 spänn på ica supermarket rätt odyrt det där
 
hehe imorgon är det sista dagen, tråkigt uh.. aja får krama om barnen innan jag far, sen blir det stan och titta kläder pengarna kommer ju den 20onde på måndag alltså! yei :D då ska jag ha nya jeans JEPP! men nu ska jag ''varva ner'' chilla lite me tv sen sova ha't så bra :) TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0