fredag då

& vinst till HV71 haha inte för att jag är så insatt men jag&sanna mot renberg&pohje vi höll såklart INTE på HV. vadet var en godis som jag redan hade ätit upp, de ni! nee men har varit en ''trevlig'' hah vet inte hur jag ska förklara men en rolig kväll, kul att umgås med lite nytt folk inte bara gamla goingar :D fast dom är ändå bäst i slutändan i alla fall  ;) Imorgon kommer jag inte ha någon röst kvar för jag är hesast i världen och allt haha!

är det nåt bra att se på tv föresten? är supersugen att se film och frossa popcorn kanske borde göra det?
FAST NEJ, jag är också sugen på att nörda vid datorn så det får det nog bli=)

nu blir det lite bilder för jag själv hatar bildlösa bloggar och jag har blivigt en sån, & det suger BIGTIME!


  

mat<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0