fredag

Fredde idag vilket innebär helg! fyfan så nice 2 hela dagar att chilla på haha :P nee, men skönt o så skönt=) Jag har gnaksa precis kommit hem från skolan missade bussen så jag fick åka med pappa hem, ehm vad hände idag då.. Joo typ ingenting har nog varit den segaste dagen på åratal! men ikväll, då blir det pan.  Hahah, jag har inte varit på pan på åratal typ :P Men det ska nog bli roligt! det blir väll vad vi gör det till eller hur sofia&linn? Jag har också försökt vänja mig vid min lånemobil idag men fan, jag tror hellre jag tar min gammel-samsung för den här erikssonen är jätteirriterande typ piper dirket när man ska trycka på nån knapp och allt värt! antingen finns det inte nån stanns där man kan trycka på ljud av eller så är jag bara sämst i världen och inte har hittat det än :P På matbordet idag står då tackogratäng, ska snart dushca sen mummsa och PARTA! hej hopp!!



ge mig lite money gud?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0