Heja Heja!

Hej mina små söta korvar allt bra?
Haha men nej aldrig jag skulle börja inlägget så :P.. Aja idag är det iaf torsdag (höll på att skriva tisdag) och imorgon är det fredag sen helg, fy fan så skönt! ni undrar säkert varför jag sitter hemma nu? det är därför att jag är sjuk, eller sjuk men jag var sjuk eller jag är sjuk men ja.. alltså igår när jag kom hem från träningen somnade jag direkt vaknade med världens huvudvärk och sen somnade jag igen.& nu på morgonen är det samma sak igen. Så jag bestämmde att stanna hemma idag. Men imorgon mina friends då är jag tillbaka! haha.

Det är strålande sol ute och jag sitter här inne. Men what to do? Vill ju inte dra på mig en förkyldning med denhär huvudvärken.. Igår by the way så satt jag och tittade på moppar och o-sugen jag är på att köpa en nu och tjuvköra utan kort? mja JA!, ska fan göra det med pappas pengar! Men ack, jag för nöja mig med min fina rosa cykel som förövrigt fick punka igår. Världens jobbigaste cykeltur Ipromise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0