igar

hallå! igår sovde jag hos alexandra haha ni kanske läste inlägget innann eller så inte ;)... vi åt hela tiden sen sov vi fast hon är ändå bäst! sen när jag kom hem somnade jag inne på toan fråga inte varför vaknade iaf 5 och då skulle jag göra mig iordning för feeeeeeeeeeeest, 60års fest där sprack det ;-) haha nee min mommes man fyller år så vi skulle ha ett kalas för han & nu har jag kommit hem därifrån och gissa om jag är mätt eller? plockbords buffe, sen massor av läsk efterättsbuffé osv ska kanske gå dit igen och hämta hem en skål eller 2 med chips? imorgon äre söndag sen äre prao småkids i slask<3! nee ska tillbaka till ''festen'' nu det finns ju kladdkaka föfan ;);)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0