Jag vaknar upp

Och livet leker!, fyfan så glad jag är. Kan kanske men bara kanske bero på att när jag vaknade upp för dryga timmen sen så hör jag fåglarnas kvitter, jag hör ljud av fotbollen mot garaget, jag får solen i ögonen och det är 18 grader i skuggan. Fy vad allt är bra nu, är så glad. Så himla lycklig är jag!. Jag har ganska nyss duschat och fixat håret, nu ska jag bara sminka mig osv sen blir det en cykeltur till stan. & vet ni vad? Jag sitter här i trosor och bh och jag svetttas :O. Fy vad livet är bra just nu. Sorry om jag upprepar mig hela tiden men livet leker. Ikväll blir det att sälja på brasan är faktiskt inte så negg längre till det för allt är så bra. Men nu ska jag sminka mig sen dra på ett par sommarkläder sen hörs vi ikväll eller ses ;) haha ha en bra valborg: )


TJING:D

image568

inga täckbyxor-långkallsonger iår inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0