Jajjamen

Vart typ en lugn valborg iår. Skönt ändå tycker jag, alla är så fulla och super skallen av sig så det är lite roligt att kolla på. Idag när jag och Johanna cyklade hem från stan vid 4a så var det redan då några som hade börjat dricka och skrek nånting liknade '' skååååååååååååål flickor ha en bra valborg festa!!!'' typ! Haha. Men de blev inge av ;-) Men nu ska jag komma till saken, jag hade nyss bullat upp med dricka mat och godis allt sånt där gott ni vet? Och skulle he på en film som verkar hyffsat bra. Men då funkar inte min dvd i datorn. Jävla media player! Såå.. Jag får väll antingen ta och äta upp allt gott sen sova. Eller se nån film typ american pie beta house som jag sett ett antal gånger. Vilket blir det? det får ni veta imorgon ;) haha! HA de så bra :) TJING


Kommentarer
Postat av: Melinda

God kväll på dig! =) Jag har precis gjort om i min blogg, ta gärna en titt och säg vad du tycker om designen. För mycket av något, för lite? Ha en fortsatt bra natt! :)

2008-05-01 @ 01:48:07
URL: http://pindilusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0