lördag

Först vill jag bara börja med

HAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH!! HAHAHaHAHahahahaHAHAH!H!HHAHAHAHAHAHAHAH!HAHAHAHAH!HAHAHAHahaahAHhaahAHaHAHAh!
så, nu har jag skrattat av mig.

Ehm, gårkvällen funkade väll var lite mindre folk än önskat men ändå. Idag har jag inte alls gjort mycket städat min garderob sen 12 imorse.. what? haha asså att det ens fanns så mycket kläder i visste inte jag. Men nu är det rent och fint. Jag har gett en påse kläder till min lillasyster, slängt bort 2 och hett upp en på viden med jeans plus gamla huvtröjor. så nu är det lite tomt men det funkar, varför ha massa kläder som bara ligger där? så nu väntar jag bara på att pappan ska komma hem med en sån där stång som man her i garderoben så att man kan hänga galgar på hur fan stavas galje? galgar? aja ni fattar. Om inte så här får ni en bild:


sånna? fattar ni? bra! Fast jag skulle hellre ha sånnahär fina..
image2856
med doft till&med, finns på ellos.


Ikväll blir det johanna å mys=) hare tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0