måndag

Tisdag onsdag torsdag FREDAG 4 dagar kvar. I veckan har vi en helt vanlig skolvecka. fy och blä och nej vad jag är negg mot skolan. Känner bara att jag vill ha lov och sova ut, slippa alla läxor och allt fan.
idag efter skolan tog jag iaf en promme ner till stan. Ska ju hitta ett par nya jeans för dem jag andvänder nu har jag allt för ofta. Kul? Jag vill ha ett par till cheap monday jeans men jag vet inte om jag har råd. Elle råd har jag ju men jag vet bara inte. Vill ju spara pengar också fan. Aja imorgon efter skolan ska jag gå hela dagen på stan. Idag hade vi föresten världens tråkigaste no. Ska uppfinna en uppfinning, kul jag som har 0% skaparförmåga.

bajs nu vill jag vara nyttig. Så jag ska baka muffins, Kladdkakemuffins.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0