måndag

Har precis ätit middag och innan det sov jag 3 timmar? vars är världen påväg? gick inte ens och la mig sent igår ju.. Hade världens risdag idag. Tog dom närmaste kläderna som när jag kom till bussstationen var alldeles smutsiga men jag orkar då fan inte bry mig :P Imorgon har vi bara 2 lektioner handboll och arbetspass sen är det lov, på onsdag är det valborg också, kommer förmodligen bli den sämsta haha :P Ska stå på logen från 5-10 rätt värt? näe, men det fixar nog sig. Nu ska jag plugga mattheus hare TJING

image558

image559

what 1 eller 2????




update: blir fan 3an snyggast av dom alla!


Kommentarer
Postat av: ibu

jag gillar ettan ;)

2008-04-28 @ 20:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0