onsdag torsdag och fredag kvar..

känns skönt att det nästan är fredag igen, eller det är ju bara tisdag men 3 days kvar. Idag har det varit en lugn dag hade utvecklingssamtal halv 5 så jag strosade på stan från kvart i 2 till kvart över 4 drygt utan pengar, jääääävligt drygt.. jag hittade lite saker som jag ska köpa imorn, en ny röd bh& en blårandig tröja på hm logg ifall den ens kommer in, hon trodde det. I hope so. Imorgon ska jag också till tandläkaren? kul? nej, förut älskade jag att vara där (sick sick i know) men inte nu, fuck tandläkaren.. Imorgon har jag också SOprov har jag pluggat mycket eller? Sen ska jag färga håret tror jag, kopparrött! inte sådär jätterött som man kan tro, men asså mer ljusbrunt rött med ljusa slingor i jag tror det blir bra, har inte köpt färgen än utan det ska jag göra hos frissan köpa färg  sen om en vecka kommer min lilla pappi hem till mig och förhoppningsvis har han köpt en adidaströja och en ny parfym, det var det ända jag begärde så det ska han nog fixa TROR JAG. Annars blir det ingen kuljul här hemma..

Sen har jag fått veta världens tråkigaste grej, har ju prao nästa vecka dagis: småkids 27/7 fett kul hhiihhi men då är vi lediga på fredan och då fick vi välja att fara dit eller stanna hemma, och alla som känner mig vet att jag älskar att sova men vafan måste ju fara sista dan får se hur det blir SINNES att ens K- dagar ska få finnas på prao veckorna shit.. Ikväll är det träning mu jag längtar inte... nu skall jag dra och äta beskvier hare tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0