orättvist

min lilla söta pappa skickade ett mms idag, det stod ungefär såhär

'' Hej! bilden är från våran balkong,
vi har det jättebra det är 40 grader i skuggan och 30 grader i vattnet,
sol och bad hela tiden, imorgon ska vi åka till ett shoppingcenter och shoppa!
ha det bra marita hälsar kram pappa''


mitt svar:

''Hej! vi har det också jättebra,
2 grader ute, snöblandat regn blåsigt,
imorgon ska jag fara till skolan och lära mig massor av saker, livet leker älska skellefteå''


.......nat!

April, april



skellefteå 3dje april
thailand 3dje april

?


Kommentarer
Postat av: sara

åååh, har aldrig varit i Thailand men vill verkligen åka dit!:)

2008-04-05 @ 11:43:02
URL: http://saaaaaraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0