shit

torsdag snart fredag = helg! idag på skolan hade vi beep tror ni jag var nå trött har fått höra att jag är en quitter höhöhö  kul men jag sprang till mvg sen orkade jag inte mer, hade säkert orkat men hade ju ändå betyget jag strävade efter så varför fortsätta? hallå???? haha nee, men ångrade faktiskt lite att jag inte fortsatt.......

har fått höra att en dålig sak av tandläkaren att om jag fortsätter såhär... så kommre jag vara tandlös när jag är 25?? det skulle passa mig perfekt men vafan räcker det inte med att borsta tänderna morgon+kväll eller? tydligen inte, utan då istället ska jag få nån skölj som säkert kommer smaka.. och himla tandrensar skit tydligen har jag ruskigt svag emalj? okej SÄG DET lite tidigare nästa gång tack! egentligen har jag träning nu, men är trött frusen och har ont i huvet plus att jag måste suga mitt rum.. dammsuga! matteprov imorgon också! FETT KUL inte, nu ska jag dra och äta nåt UTAN SOCKER! grattis emilia. hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0