sleeeeeten

allt började med att jag la mig i sängen och såg när lammen tystnar iaf slutet, sen började det en film på 3an 4an & 5an jag valde 5an och det gjorde jag rätt i såg en sjuk film om myror haha eller ett flygplan som blev invaderat av mördarmyror det var skitverkligt och jättecoolt den filmen kändes som den höll på i 1000 timmar blev så trött att jag blev arg att den aldrig slutade men jag skulle se klart den och såklart när jag hade sett den klart så var jag pigg så va uppe typ till 4a av ingen andledning, sen sov jag till 1 det var skööööööööönt min frukost idag var prinsesstårta de va gått! Jag har också invigit mina nya byxor (mtt hem) skönt de också.. Men nu ska jag hjälpa mamma att baka bullar tjoho hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0