sweet

kväll igen, känns som att det aldrig är dag nuförtiden haha, vet inte varför bara är så :S har varit förbi farmor en sväng och där fick jag lite stålar du är så gullig med dina tre börsar famme :)
imorgon väntar en dag till på dagis, när jag tänker efter så kommer jag faktiskt sakna alla barn när jag slutar nog för att det kan vara jobbigt ibland men oftast är det faktiskt kul :) men jag har dragit på mig värsta förkyldningen också, ont i halsen huvudet och kroppen hoppas jag inte är sjuk imorgon det är det sissta jag vill!, innan helgen som är så välplanerad och allting, jag behöver också duscha mitt hår är fett som smör, nee men nästan.. bleeeeee...

men jag kanske ska ta och göra det nu? det blir bra..
innan 9o måste jag ha duschat iaf för klockan 9o ska jag se den här mini-serien på 4an ist för lost, TORN heter den serien. Skitbra iaf förra avsnittet!

men nu blir det duschen :)


TORN:
 
Brittisk dramaserie från 2007. I 3 avsnitt. Om kärlek, familj och tillhörighet. Två familjers liv vänds upp och ner när en försvunnen dotter dyker upp. Tolv år tidigare var familjen Harper på en badutflykt när deras dotter Alice försvann. När hon inte hittades antog man att Alice drunknat. Men nu tolv år när Sarah Harper besöker ett köpcentrum ser hon en flicka som påminner om Alice. Till en början har Sarah svårt att övertyg polisen om att det verkligen är hennes dotter men tillslut lyckas hon. Men det blir inte lätt för familjen Harper att återförenas med sin förlorade dotter. Del 2 av 3. Alice blir placerad i fosterhem mot Sarahs önskan, hon vill att hennes dotter ska flytta hem med en gång. Men socialen vill att Alice ska få tid att integreras med sin, för henne, nya familj. Joanne försöker få Sarah att protestera mot att hon ska dömas till fängelse något Sarah vägrar. På grund av spänningen hemma inleder David en affär med sin sekreterare och Jasmine känner sig hotad av att Alice dykt upp så att hon inte längre är enda dottern. Allt eskalerar och snart har lyckan över att hitta Alice förvandlats till kaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0