tack och bock!

jag skrev förut här om att jag sökte ett peace halsband (fanns förut på glitter!!!!!!) och nu har jag hittat ett både i silver& guld, men jag har inga pengar förbannat jävla satans skit, vad äre för datum idag? 3dje april, och pengarna kommer den 20onde så typ 1000 dagar kvar tills jag ens kan beställa nånting KULJUL! sen har dom sånna här fiiinfiina örhängen också i peacemärken fett snygga! tror ni att jag vill spola fram tiden sådär 20 dagar eller? MJO JO!


fast sen, kom jag på vääääärsta iden ju!.. om jag köper örhängerna så kan jag ju he sönder dom och köpa en billig kedja eller jag har säkert nån hemma, sen får jag ju 2 halsband FÖR mindre pengar än vad ett halsband kostar mjoho jag är smartast i världen ge mig ett pris!



Örhängen - 0001-11 - Peace



Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Du är välkommen att delta i min tävling
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Priset är ett hemligt paket till ett värde av 1000 kr!!

2008-04-03 @ 17:12:24
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0