take me on a trip i'll like to go some day..

Lördag idag, känns förbannat jävla bra haha, solen skiner och snön som kom ner igår (2 DM) är nästan borta, har hunnit gått till icamaxi och tillbaka och jag samlade på mig säkert 10 liter vatten i mina skor ash bättre att det töar än snöar iaf. Ikväll ska jag vara med ellis få se vad vi hittar på, är sugen på cheddarpopcorn ska få ner henne på maxi igen och köpa, sen har jag fått en ny cykel också, utan pedaler och allt, eller ny mammas gamla rosa den är så fin. Imorn ska vi fixa pedaler för det kanske kan vara lite bra och ha de ;-) idag på ica köpte jag också hubbabubba det är fan bäst! haha, en till grej som är bäst är eva&adam så jäkla söta haha, ska nog hämta in lite filmer kanske..
 
de va väll som  de TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0