the one who bilt me up then let me down..

Nu har jag gjort allt det där jag sa förut, förutom att jag inte har solat då men allt annat. Imorgon blir det skola för min del längtar inte. Vem gör ens det? Inte Emilia iaf.. vill ni veta en sak.. jag har kommit på att det kanske är smart att också andvända ett underlack när man målar naglarna..... för jag har iaf andvänt ett knallgult nagellack och igår tog jag bort det, men mina naglar är fortfarande gula.. Alltså inte sådär nagelackiga utan mer som en gul nyans, det ser ut som jag är sjuk (typ döende) eller nåt.. jätteckligt så antingen kan jag gå runt med mina gula naglar eller måla på nån färg, men vilken färg måste ju antagligen ta gult eller typ svart och jag har inte ens ett svart nagelack :S för det gula kommer säkert lysa igenom på alla andra lack :S snyggt....

Idag ska jag föresten få en lånemobil också KUL säkert nån risnokia eller nåt.... inget att sura för. HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0