tidsfördriv

MOBILTEST

HAR DU PUSSAT NR 2?
Agnes Mamma: nej tyvärr 

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NR 20?
''Collect Call'', öh haha har aldrig andvänt det, vad är det förnåt? :S

NÄR SKA DU TRÄFFA NR 30?
Emma Krantz: haha vet inte typ stöta på henne på stan kanske?

ÄR NR 18 SÖT?
Emma Fahlman: såklart emma är söt:)

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK MED NR 33?
Felicia Sundqvist: ingen anina kommer inte ens ihåg :S

NÄR TRÄFFADE DU NR 9?
Ameli Winnberg: via sofie tror jag faktiskt:)

NÄR SKA DU TRÄFFA NR 14 NÄSTA GÅNG
Anton i bergsbyn: ingen aning vem är det?!?

ÄR DU NÄRA VÄN MED NR 13?
Annaida Hammarstedt: nej.

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NR 4?
Albin Pettersson: nej.

SKULLE DU KUNNA DEJTA NR 5?
Alexandra Lundberg: såklart!

VAD PRATAR DU OCH NR 45 OFTAST OM?
Gunnar Karlsson: vi pratar inte så mycket nu förtiden.

KÄNNER DU NR 1?
aaa: haha, såklart jag känner mig själv, jag är ju bäst!

SKULLE DU KUNNA GE NR 6 EN KRAM?
Alexandras Mamma Erika: såklart!

Du är utmanad!
Direkt när du ser det här testet måste du kopiera det, och svara på frågorna

Kommentarer
Postat av: sanna häger

NÄR SKA DU TRÄFFA NR 14 NÄSTA GÅNG
Anton i bergsbyn: ingen aning vem är det?!?

^ anton stenmark? :P

2008-04-22 @ 18:16:18
URL: http://sannahagerstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0