tisdag

Heja!, tisdag idag då var inte o-trött imorse kan jag säga er.Trodde inte jag ens skulle orka gå till bussen. Men fan det gjorde jag. Måste typ ändå få lägga in sissta spurten till sommarlovet nu. Efter skolan cyklade jag Johanna och Joanna ner till stan. Eller jag åkte bak på Johannas räserkärra men iaf. Vi gick där ett tag sen for dom hem. Då ringde jag till Linn&Matilda (inte med min älsklings mobil då:(..) Träffade dom och vi gick på stan ett tag. Sen for Matilda och då vare bara jag och Linn. Och äntligen idag köpte jag ett par nya jeans. Dom är fina! Sen köpte jag också ett nagelack, också fint! Men nu ska jag ta en prommis med mamma i solen upp till jula och köpa en grej till min cykel för imorgon. Då ska det cyklas! Jajjemen. Frivilligt!

tjing

image546


 

orka bilder... haha^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0