Trevligt!

Trevlig gårkväll, trevligt väder,trevlig söndag allt är som trevligt på något sätt. Idag har jag sjukt stor moppelängtan jag vill bara ha en moppe nu och kunna köra och köpa glass.Inte dock bara för att köpa glass utan också för att bara åka runt. Om jag hade haft en moppe hade allt varit bättre. Jag hade kunnat sova längre på morgonen eftersom jag varken behöver cykla eller åka buss till skolan. & Sömn är alltid bra. . . Kunnat åka till träningar själv. Ingen skjutts!. Det måste ju vara det pappa tjänar på mest när jag får en moppe. Men tyvärr så är det så att jag inte fyller år förän den 8onde Juli. & dessvärre så är det 79 dagar kvar nu, dvs 2 och en halv månad. Fan å. Aja får cykla på min rosa cykel sålänge. Visst?



 En sån hade inte varit helt fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0