tror ni man är smartast i världen? JAO!

Jag har kommit på mästaridén som förr eller senare ska utplåna allt levande och spränga bort universum... not, haha näe men jag har kommit på en smart grej som jag inte vill berätta hiihiihi klura på ni för jag säger inget ;-). Jag har också kommit på att jag är en samlare och om man är en samlare blir man fet? YEAH! eller jag såg på oprah nivet programmet? Sen var det ett program om man har massa saker som man inte andvänder så blir man fet & ni som känner mig vet att jag har miljontals grejor som bara ligger så idag är stora STÄDODAGEN not haha nee men kanske byta sopkorg i mitt rum, har typ gammalt julpapper SEN FÖRRA ÅRET :O? okej dags nu kanske..

tjing tjong i medaljongen!


finner ingen mening med att lägga in denhär bilden, därför gör jag det=)


Kommentarer
Postat av: lollo

fin blogg du har!

2008-04-04 @ 15:31:36
URL: http://lovisamelin.blogg.se
Postat av: maya

Jag mår jätte bra :) solen skiner och jag ska snart ner till hamnen och inviga glassbaren för i år! Du då?

2008-04-04 @ 15:45:31
URL: http://metrobloggen.se/mayas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0