080822

Jag har typ blivigt morgonpigg, har inte ens nån gång i mitt liv hänt att jag har varit det. Men nu plötsligt när skolan börjar, okej det är ju jäkligt motigt å allt att stiga upp halv 7 men förut låg jag i sängen till halv 8 om jag började 8 ungefär, det är ju bra med tanke på att vi börjar 8 alla dagar så då har jag typ en och en halv timme på mig att göra massa saker på morgonen plus bli klar och allt sånt, fast jag är sjukt trött på kvällarna nu, skulle kunna gå och lägga mig och sova i 100 år nu känns det som. ska typ göra det. Och inte bli störd, älskar ju att sova och nu är jag morgonpigg kan det bli mycket bättre egentligen? hoppas bara jag inte vaknar typ 8 imorn för då blir jag jävligt irriterad typ världens sämsta morgonhumör kanske? sen säger jag alltid massa konstiga saker när jag vaknar, typ frågar om vädret osv, om vi ska äta snart fast klockan bara är drygt halv 7.. lol&lal!

men nu är jag trött så jag ska sova tjing=)




ska vi läsa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0