080824

tjena! söndag idag då. Idag har jag itne gjort mycket alls, sov till 1 ungefär åt lunch sen har jag duschat och varit på maxi och käkat glass. Känner att jag inte är den aktivaste här på blogg.se längre, men vad gör det för skillnad egentligen? jag orkar inte sitta och trycka massa inlägg om jag ändå inte har nånting att skriva om. Ikväll har vi match, hoppas vi vinner. Känner mig helt slut och förkyld men jag vill ändå spela. Är ju en av som sista matcherna vi kommer att spela med laget så klart man måste bita och vara med.. vad mer har jag att berätta då.. hmm, jo imorgon börjar ju skolan om igen! känner mig sådär peppad alltså. Stiga upp halv 7 och komma hem vid 3 sen göra läxor och sova. så kommer nog mina dagar se ut nu framöver. Men som tur har jag ju moppe iaf nu och behöver inte fara till skolan en halvtimme tidigare för att åka med nån jäkla buss. Samma sak jag är ju hemma snabbare nu också. skönt! såg ni föresten bilden i förra inlägget, det var då jag och min storebror snygg man var. skallig och allt riktigt glammigt på den tiden känner jag sisådär 93 kanske? synd bara att jag inte va född på 80 talet då hade jag kunnat digga till den här låten fast... ioförsig det gör jag ändå(L)(L)



och juste en grej till, jag vann en design utlottning på sebbes aka sabbaas blogg hehe hoppas den kommer snart de bli no bra de =D tjing

Kommentarer
Postat av: gotlands spårare

löveeeee låten!!!!!!!!!!

2008-08-24 @ 15:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0