c'mon now, who do you.. who do you, who do.. who do you think you are?

Pratade nyss med malin på msn och då sa hon att hon skrev i hennes blogg, ha tänkte jag! lika bra att passa på då.

jo, till idag då..
 
vad har hänt? jag åt på frasses, btw tack sanna för stödet! sen efter det for jag hem och slappade vid datorn, såg lite film och så, sen hade jag match förlorade dock men vi spelade bra första halvlek iaf.

var det kul? frasses är alltid kul och fotboll funkar, filmen var okej så det var väll överlag kul!

vad händer ikväll? vet inte riktigt kanske ska ta och hoppa i duschen och bjuda hem några käka godis och se film? skulle va najs, eller så köper jag bara godis och ser film själv, vilket som så blir det najs!

kommer jag blogga imorgon också? det får vi se om, förmodligen kommer det väll nåt inlägg men nu, nu måste jag dra, tjing=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0