gotland bilder


 
Tågresor blir ju vad man gör det till ;)

såhär pigga var vi  på centralstationen 8 på morgonen

maten vi fick på båten, typ det äckligaste jag ätit i hela mitt liv.

den som är minst ska klart ner i vattnet ju!

när vi väl kom fram hade jag och joanna för små jel-sadlar så det hjälpte ingenting

det är när man cyklar igenom dom regninga dagarna man uppskattar dom soliga right?;)

haha inga kommentarer ;)

helvettet själv....

sen tältade vi ju också, jag hatar från och med nu att tälta nån som vill va med i min hata-tält grupp?

''va så fula som möjligt'' kommer sakna gruppen faktikst :D

rebecca var hungrig..... moaaaw!

turkey!

fint vare iaf :)

soeeeeet

mer bilder kommer sen orkar som inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0