tisdag morgon

Skola idag då, känns inte så surt faktiskt... men imorgon, och i övermorgon och dagen efter.. satan vad det kommer ta emot att stiga upp säger jag bara. Men nu är klockan halv 12 och jag är inte ens klar, tänk om man hade haft ett sånt här bra schema? börja 1 och sluta 3, soo nice. men inte de inte. utan 8 varenda morgon yes it is. Jag ska bara blåsa håret och allt sånt skit sen ska jag fara in med moppen på yamahacenter eftersom den va ju punka på, sen får jag skjutts av katarina till skolan.

vi kommer säkert inte göra nånting idag mest bara sitta och typ få scheman kanske leka nån lek? typ berätta om vad vi har gjort i sommar (som vi gör varenda höst) och höst är det ju nu också, känns lite surt att snart kommer den typ 6 månaders långa vintern hur ska jag klara mig? fast juste.. utomlands över jul och nyår jag kommer trivas!



Kap Verde

om jag längtar, kap verde öarna i 2 underbara veckor det kommer steeeeeeeeka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0