Hemma från skolbänken

Äntligen jag är så sjuuuuuukt trött!! skojar bara, dagen gick bra och vi fick vårat schema då, och när man tittar på det noga är det inte så farligt faktiskt. Min moppe får jag inte tillbaka förän imorgon EFTER skolan hur ska jag ta mig dit :(? någon vänlig själ som vill skjuttsa mig? nee, inte de inte de...... och idrott har vi imorgon också.. löpning! sådär tidigt på morgonen, orkar jag leva? näe jag tror fan inte det, tänk och dö nu så skönt...  (JAG SKOJAR BARA)

näe men idag fick jag också höra att linnea också har en nikon nu kan ju jag få höra lite tips av henne vars jag ska köpa den fast jag tror jag vet ändå. Och vet ni vad, jag är hur hungrig som helst. jag åt ingen frukost och ingen lunch ska jag klara mig till middan eller göra mackor nu? mackor gud vad gott. Och idag fyller Linn år! GRATTIS GUMMAN=D ha en bra födelsedag för det hade jag=) tjing=)


 anders världens coolaste präst typ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0