Kallt

Jag kom ganska nyss hem från att ha kört hem fanny med moppen.. & jag har bara en sak att säga, fyfan så kallt! Allvarligt talat så är det typ vinter nu, och vill ni veta en sjuk grej? det är ju fortfarande augusti. orkar inte kylan, orkar inte vintern, orkar inte kliva upp och det är 20 minus ute. Orkar orkar och orkar inte... Men men, det kommer ju ändå en till sommar sommaren 09! Ha Ha, har typ ingenting planerat då, för ett år sen visste jag exakt vad jag skulle göra sommaren 08 men nästa sommar, haha ingen aning alltså. Äsh det är ändå sjukt länge kvar nu, så vi lev i nuet nu eller hur? till kvällen då..

vad gjorde vi? jo vi såg sex and the city och proppade godis, drack läsk och åt efterätt, en riktig slapp kväll alltså.  snackade en hel massa också, gillas=) imorrn hade jag egentlgien tänkt dra på mig en fet mjukisdress och bara softa hela dagen, men då har vi våran sista hemmamatch med laget och jag ska spela så jag ska verkligen försöka vara positiv och ge allt nu då, känns som sorligt hela grejen med laget=/.. Men det löser sig, det gör det alltid! näe men nu ska jag städa undan lite här, ser ut som en resturang ungefär.. hehe näe men det är glas och hosen drosen överallt, vihörs imorgon godnatt!


''power ray spray typ 0 kalorier''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0