Måndag

Och det är vinter i sverige!!!! skulle mer än mest slippa säga det men imorse när jag for till skolan var det 8 grader ute... VARMT? inte det alls, men jag bet i det sura och stack iväg... kom på efter ungefär halva vägen att jag kanske skulle ha tagit vantar på mig... men det var ju som försent då, så jag kom till skolan med ett par förfrusna fingrar sådär lagomt peppad på läsning, då hade jag också glömt boken så jag satt i biblioteket och slappade i 20 minuter sen hade vi massa andra lektioner och vi har nu 3 läxor i veckan? TACK<3 älska nian alltså... sen var det vildalådan aka ''renslaffs'' som jag skulle ha sagt så ingen var direkt peppad på att gå till matsalen men vi satt där ett tag sen var det tillbaka till lektionerna, då hade vi svenska sen gympa baseball och då vid halv 2 var det ju typ 20 grader tror ni man är förvirrad eller? morgonen typ 5 och på dan typ 20? vad händer.. haha.. sen en rolig grej som hände idag var att linnea var tvungen att knipsa hennes lås så.. ifall ni tänkte plundra nåt skåp och fick se den här lappen så vet ni att det var linneas skåp.



jag skulle överlägga tanken att sno nåt med en sån här söt lapp faktiskt ;)

Kommentarer
Postat av: E

haha hon har ju något fel där inne=D

2008-08-25 @ 16:11:35
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se/
Postat av: M

hahahahha linnea;)

2008-08-25 @ 17:04:28
URL: http://maalinerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0