Måndag

Hej Hej! typ måndan i mitt liv har det varit idag... Började med att det var typ världens sämsta väder så min lillasyster väckte mig och drog ut min dator för den inte skulle gå sönder eller så klockan var typ halv 10-10 då så jag vägrade gå upp och tvingade mig själv att somna om,och det gjorde jag sen vaknade jag typ 12 och då var  jag otroligt jävla seg  så jag satt vid datorn till 20 i 2 då gick jag och duschade och gjorde mig klar sen halv 3 ungefär gick jag ut och skulle ställa in moppen i garaget för den hade stått ute och då ser jag att jag har punka på framdäcket eller nåt fel med ventilen så jag hade ingen luft där iaf, kändes ju skit så jag ringde till joanna och frågade om jag kunde åka med henne men hon svarade inte så jag hann inte fara till tandläkaren.

Men iaf tog sig jag och joanna till stan och vädret sög ju som sagt så vi var as blöta, vet inte hur jag ska göra imorgon om jag kan lämna in moppen på nåt sätt och få tillbak den annars har jag fixat skjutts så det löser sig=) Sen när jag kom hem åt jag surströmming så himla gottt!!!! sen hallon å glass till efterätt så nu är jag proppmätt!

Men skola imorgon då. Börjar ju ett men ändå, 9e? känns det verkligt? nej det gör det inte sista året med världens bästa klass. Ny design har jag också kände mig tvungen. nu ska jag se lite OS studio. bye


Joanna är taggad på flygresa!

Kommentarer
Postat av: the man

emilia jag vet att vi spårar men vad har vi sagt om sånna här bildeRRrrrrrr:(((((((((((((((((((

2008-08-18 @ 22:24:42
Postat av: gotlands spårare

emilia vad har vi sagt om sånna här bilder, du lär få igen kan jag lova:(:(:(:(:(:(888888

2008-08-18 @ 22:26:16
Postat av: gotlands spårare

emilia vad har vi sagt om sånna här bilder, du lär ju få igen kan jag lova:(:((::(:(:(( BAJS=((=((=( PUSSS<3

2008-08-18 @ 22:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0