Me like-like

nu har jag sett klart i am legend, konstigt nog men varje gång jag ser den börjar jag gråta? ska inte det vara en spännande film. den är mest jobbig tycker jag, men ändå så sjut bra att jag måste se den igen. Och nu är klockan 20 i 1 och egentligen? vad gör jag uppe nu, jag borde sova. lite trött är jag också men jag är sugen att se på film, jag tog till och med in chivas till mitt rum för jag trodde han ville mysa, men nejdå. Då vill han bara ligga på golvet längst vid bakdörren tack chivve, tack för din respons jag älskar dig också. fast i och för sig så är det typ 100 grader i mitt rum nu och jag svettas ihjäl. och han har ju päls så..kanske my bad.



men vad ska jag göra nu då? ska jag sova eller se en till film, hungrig är jag också kanske ska ta lite nattmat? jag har typ dom 2 bästa filmerna i världen att välja på, ps i love you och sex and the city så  det kommer nog sluta med att jag ser båda 2 fast vad blir klockan då typ 4 och jag ska upp 11 fan fan fan jag hatar att behöva gå upp. nu ska jag göra nattmackor god natt er som fortfarande har sommarlov och för er andra, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0