Ny design :D

Hej hej bloggen! Nu känns det skit kul att skriva igen eftersom jag har fått en design, och inte en vanlig skeeten som jag har gjort själv eller gjort och gjort typ bytt färg och så utan nu är det duktiga sebbe som har gjort den, och den vart ju perfekt alltså! tack tack tack! vill du läsa hans blogg eller kanske vinna en design som jag? så kan du ju alltid göra det här >LÄNK<

Ja annars då, vad har jag gjort idag, jag har gått en sväng på stan sen suttit här och ruttnat resten av dagen. hittade massor av grejer men va inte på shopping humör idag så jag köpte bara ett puder men det funkar ;).. Nu ska jag snart äta middag sen ikväll blir det vänner förmodligen fanny orkar inte med att vara med många ikväll känner mig trött dryg och slut bara... men ni får ha en bra kväll det ska jag ha =D hehe och alla som ska på stugsitan tare lugnt visst?;)




saknar er konfisar snart återträff peppa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0