På riktigt

Så börjar helvetet om imorgon, jag orkar inte. Jag pallar inte skolan, och 9an? det är ju nu det gäller och vad har jag för inställning? Trodde ju att jag skulle vara peppad på skolan men jag orkar inte plugga 7 dagar i veckan och gå upp kl 7 5 av dom dagarna? och boll i skola? varför tog jag det.. jag orkar inte..... idag ska jag fara till tandläkaren och fixa en tand sen ska jag gå på stan ett tag och efter det bara ta det lugnt. för imorgon måste jag upp typ 11 för vi börjar 1 och schemat? aaah, vad hände? 8 varje dag och 1000 hål? skit skit skit, SKIT kan inte sommarlovet vara lite längre? Ska gå och sura i duschen nu. HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: p

hej snygging

2008-08-18 @ 19:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0