redovisningen

Redovisningen från konfan gick bra. Har typ inga bilder för jag råkade he sönder kameran en timma innan... så vi lånade pappas kamera och nu vet jag inte ens vars minneskortet är :P, god tårta från stigs åt vi efteråt och ledarna sjöng världens finaste sång för oss. Jag blev utnämnd till gotlands snackare och att jag gillade att läsa böner (?) WHAT. Aja sången dom sjöng med alla i konfagruppen var fin iaf och min emmas och joannas dans var mer än uppskattad tror jag kanske blir en youtube nästa på den? Ikväll ska jag till pappa. For därifrån vid 1 igår orkar bara inte med all skit.. får se hur det går, kan ju alltid sova borta liksom? Äsh ska inte skriva det här. Ne men nu ska jag in i dushcen hare så bra puss:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0