Söndag eller äre måndag?

Jag har ingen koll på dagarna... absolut ingen koll, haha jag satt här och skulle skriva en rubrik men då kom jag inte på vilken dag det var, fast sen tänkte jag vad jag hade gjort idag och då kom jag på att imorse var jag i kyrkan på mässan och det och då borde det vara söndag. Och det var det ;) ehm ja förutom att ha varit i kyrkan idag har jag spelat match mot clemens vi vann med 4-1 och jag gjorde ett mål och ett assist (varför skryter jag så mycket????) näe, men det är nog för att jag har inte gjort mål på hundra år och jag vill ju komma ihåg det när jag läser min blogg sen;).... som jag typ ALDRIG kommer att göra... heeeh... men nu ska jag hoppa in i duschen för att sen ta moppen till joanna och sova där :D ps. 3 dagar kvar till gotland jag längtaaaaaaaar :D :D

snart ses vi igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0