Tisdag

Hej på er :D igårkväll hade vi match mot fromheden vi vann med 8-0 skapligt bra tycker jag, fast vi var nog inte i toppskick efter att ha spelat 2 matcher på en helg.... men vi vann iaf och nu har vi grym målskillnad 20-1 rätt bra tycker jag :D sen efter det var jag med johanna,joanna och elina som alla andra kvällar. Vi gjorde inte så mycket utan vi såg mest på tv och åt popcorn, sen ikväll ska vi fara på bio och se sex and the city filmen, den kanske har gått ett tag nu men vi ha inte sett den och vi vill ju hinna.. =P ehm, sen imorgon far ju vi till gotland med konfan jag längtar typ ihjäl mig. Det kommer att äga. Och vet ni vad? stormen kommer att ha gått över tills på torsdag när vi kommer dit och då skulle det vara 22 grader, ganska skapligt faktiskt :D så det blir att pressa,lära sig om gud och cykla runt hela gotland den kommande veckan, men nu ska jag platta håret sen fara på eson och hämta min moppehjälm tack gudarna att du kom =D hehe puss(L)

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad heter texten du har i din header? =)

2008-08-05 @ 13:32:08
URL: http://ewlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0