Tisdag

Började dagen halv 7 av att jag vaknade då, väldigt intressant läsning här känner jag.. hade boll i skola på morgonen men såklart så ska låret inte hålla så jag var bara med halva passet, sen lunch svenska no arbetspass och slut=) vi har ändå rätt bra schema faktikst tivs ändå=) sen for jag hem skjutsade emma hem eftersom vanessa hade blivigt sjuk och farit hem så hon stod där så ensam så det blev bra till slut! och nu sitter jag här, har ätit lite melon och nu ska jag göra min engelska läxa, känner ingen pepp att skriva som en ''love guru'' på engelska direkt inte min starkaste sida precis ;P men kanske ska sluta snacka och sätta igång iaf haha..



snälla nästa gång jag kommer hem kan jag inte ha 6 stycken sånna här hemma då?

Kommentarer
Postat av: Isak

Gött :P, har inte gjort läxan än :/

2008-08-27 @ 16:39:57
URL: http://isakgronlund.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilken söt bild! =)

2008-08-28 @ 23:25:14
URL: http://emeliesvendsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0