What happens in vegas

Nu på kvällen har jag inte fått mycket gjort, cyklade till mamma med en trasig cykel för att hämta mina jävla skor till gympan imorn, och det var  typ det jobbigaste jag har gjort punka på bakdäcket är inte att leka med. Sen när jag kom hem så började jag se filmen what happens in vegas, den var jättebra!

och nu ska jag nog inte göra så mycket typ äta nåt sen sova, ska ju trotts allt upp imorgon typ halv 7 såååå jag borde komma i säng ltie tidigare, fast nu äre ju OS saken som jag alltid ser på på kvällarna så det kan jag ju inte missa;);) men se filmen den är bra, tjing=)


Kommentarer
Postat av: sof

HAHAH skämtar du, en 10a :( livet skulle va över omdet hände mig (A)

2008-08-19 @ 21:44:24
URL: http://sofieeie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Är den filmen bra?HAr tänkt se den nu ett bra tag : )

2008-08-21 @ 12:07:48
URL: http://emeliesvendsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0