2008

2008
Hur har året nollåtta varit för dig?
 för det mesta bra=)
Bättre än förra året?
1000 gånger!
Har du träffat några nya vänner?
jajemen :)
Isåfall vilka?
nya och nya men runa malin osv=)
Någonting du aldrig kommer glömma nollåtta?
SMslutspel i falun& GOTHIA
Har du flyttat under år nollåtta?
nepp
Har du hittat en ny låt som du älskar?
inte nån jag kommer på nu
Isåfall vilken?
haha

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit nollåtta?
jadu...haha upp&ner=)
Har du strulat med någon?
haha ja
Har du sagt jag älskar dig till någon?
till mina kompisare såklart
Har någon sagt jag älskar dig till dig?
nej (inte i ett förhållande då)
Har du haft ett hemligt förhållande?
haha nej.

SORG&HÄMD
Har någon i din närhet tagit självmord?
nej!
Har någon i din släkt avlidit?
nej.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven?
räknas pontus?
Har du varit i slagsmål?
nej

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar?
många gånger
Isåfall vad? top secret
Har du skämt ut dig? HAHA OM JAG HAR!
Har du ljugit för en vän? säkert men inte om nåt dumt
Har du gjort något dumt mot en vän? ja..
Har en vän gjort något dumt mot dig? faktiskt ja


SKOLA
Har någon varit elak mot dig på skolan?
HÖHÖ nej
Hatar du någon på din skola?
hata är ett starkt ord.... men... haha
Har du gjort något framsteg?
mvg i idrott wiho!
Har du haft alla rätt på ett prov?
haha nej (u)

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner?
ja det har jag=)
Har du förlorat en vän?
inte förlorat,men mindre kontakt osv..
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän?
ja=)
Har du gått bakom ryggen på en vän?
nej
Har du ljugit för en bästavän?
nej aldrig
Har du haft en relation med en vän?
hahaha nej?
Har du många killkompisar?
jadå=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0