4 dagar kvar

Fredag nu (haha ni fattar) & det känns gött, inte för att det gör någon skillnad nu på lovet om det är fredag men endå. Ikväll så har jag varit med the gang - fanny då. Först gick vi till frasses och åt, eller åt men ja sen for vi till Elina och dom planerade nyårs, hoppas ni får så jävla kul tjejer! Suger fett bajsarne att jag inte kan vara med. Fast om man vänder på det, vem kommer ligga och chilla i solen och fira nyår med några galna turister? Mjo JAG=) och idag (om man säger att det är fredag) så är det bara 4 äckliga dagar kvar, lördag söndag måndag sen på tisdag åker jag till stockholm sen vidare till egypten. Underbaaart! Sen planerade vi lite i helgen lutar kanske mot att fara till runa och sova där. Kommer bli hur mysigt som helst, hoppas verkligen runas pappa sammtycker isf blir det fredag-lördag eller lördag-söndag.

Kommer sakna mina brudar när jag far buhu=( Näe nu ska jag hitta nån bra musik sen packa väskorna till mamma. (vilket kommer bli jävligt svårt) eftersom jag måste packa alla sommarkläder/skor osv. Äsh de löser sig. PUSS=)


han chilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0